dinsdag 10 september 2019

De voordelen van Network as a Service (NaaS)

De voordelen van Network as a Service (NaaS)

Lantech speelt effectief in op de wens van organisaties om de IT infrastructuur uit te laten besteden met de dienst Network as a Service. Maar wat zijn de voordelen precies? We leggen je het graag uit.

De uitdagingen van het huidige netwerk

Beheer volledig uitbesteedOmdat wij het volledige beheer van het netwerk uit handen nemen heb je geen omkijken meer naar de infrastructuur. Lantech treedt op als single-point-of-contact met derde partijen voor onder andere verbindingen, garantieafhandeling, bekabeling, etc.
Meegroeien met de businessDoor de uitbreide kennis en ervaring met het bouwen en beheren van moderne en veilige infrastructuren zorgen wij voor een optimaal werkend netwerk en houden het ook helemaal up-to-date voor huidige en toekomstige business behoeften middels de tactisch-strategische meetings.
Onafhankelijke specialistDankzij onze jarenlange kennis, ervaring en certificeringen is onze Network-as-a-Service geschikt voor infrastructuren van de meest gangbare merken zoals Cisco, HP, Aruba, Dell, Aerohive Networks en Palo Alto Networks. Je hoeft bij ons geen nieuwe investering te doen als de bestaande netwerkcomponenten nog niet zijn afgeschreven.
7×24 monitoringAlle in contract zijnde netwerkcomponenten worden vanuit ons NSOC 7×24 gemonitord. Wij monitoren niet alleen op mogelijke beschikbaarheid en performance issues, maar reageren ook als er potentiĆ«le security issues dreigen zoals een DDoS aanval, hack poging of datalek.
Voorspelbare en schaalbare kosten per maandNetwork-as-a-Service bieden wij aan tegen een vast tarief per maand waarbij wij alle benodigde beheerwerkzaamheden uitvoeren: geen verrassingen dus. Deze kosten kunnen wij maandelijks op- en afschalen afhankelijk van de gewenste capaciteit en SLA die u op dat moment nodig heeft: ideaal bij krimp of groei van de organisatie. Indien gewenst kunnen wij ook alle eenmalige kosten opnemen in het maandbedrag zoals de aanschafkosten voor hardware, software en benodigde licenties.
SLA, klanttevredenheid en rapportages en adviesJe krijg je eigen servicemanager toegewezen. Naast 7×24 monitoring service stuurt hij periodiek een rapportage met daarin opgenomen de belangrijkste trends en risico’s aangaande het netwerk. Hierbij wordt ook rekening gehouden met wet- en regelgeving zoals AVG. Daarnaast rapporteren wij alle SLA-aspecten en meten ook de klanttevredenheid en gebruikersperceptie zodat wij een fantastische service kunnen verlenen.
On-premise/hybride/cloud/virtueelNetwork-as-a-Service is geschikt voor diverse infrastructuur omgevingen, of dat nu fysiek, virtueel, on-premise, hybride of volledig in de cloud is, onze dienst speelt daar uitstekend op in. Het is tevens mogelijk om deze dienst uit te breiden met onze diensten Wireless-as-a-Service en Security-as-a-Service.
Meer weten over de mogelijkheden van NaaS voor jouw organisatie? We geven je graag een advies op maat. Onze specialisten adviseren je over de beste opties. Bel naar (0)88 4637700 of stuur een e-mail naar sales@lantech.nl.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je bericht!